منتديات ماى دريمز | MY DREAMS
"مرحباآ بكـ"
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي
"مرحباآ بكـ"
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.. أهـلاً وسهـلاً بكـے يآ ’ زائر ‘ فـے مـنتـديآتــ ماى دريمز My Dreams~..

الرئيسيةالرئيسية  البوابهالبوابه  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الى جميع الاعضاء والزوار:مرحبا عند التسجيل ب المنتدى سوف يتحول المنتدى الى اللغة الانجليزية تلقائيا ولاعادته الى العربية:(1:الدخول الى بياناتي--2:تفضيلات--3:لغة المنتدى اخترها العربية.) فنحن عزيزى الزائر ...نتمنى دائما رضائكم بكل ما نقدمه لكم من مواضيع واراء وغيرها فى منتديات ماى دريمز نتمنى منكم دائما التواصل معنا بتسجيلكم او مشاركتكم لنا..فبكم يعنى التواصل وبمساهمتكم يعنى الانجاز..فشارك معنا ولو برايك...!!
الى جميع الاعضاء والزوار:مرحبا عند التسجيل ب المنتدى سوف يتحول المنتدى الى اللغة الانكليزية تلقائيا ولاعادته الى العربية:{1:الدخول الى بياناتي--2:تفضيلات--3:لغة المنتدى اخترها العربية.

أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام

كاتب الموضوعرسالة
ANGEL OF LOVE ™
-= We R Back =-
ANGEL OF LOVE ™

انثى
عايش فى : المعادى
هوايتى : الرسم
مزاجى : مخنوقه اوووووى
الجنسيه : من بلاد بره
دعاء : أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام L73i6z10
رسالهـ SmM : أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام 1375_01188935506

أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام Empty
مُساهمةموضوع: أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام   أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام Emptyالخميس يناير 15, 2009 5:58 am

أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام Egajwukf27fwa7jdqi5q

انا هاجى ع نفسى وهبعد يمكن انسى هواك
عشان ملقتش راحتى معاك ولا مرة من نفسى
مش لازم استنى خلاص مبقاش فى قلبى مكان
اتارى لكل وقت ادان ودى دنيا مش جنه

احلام بيك افتكرت هحققها
وفى ليلة نمت مصدقة وصحيت لقتها كلام
وياريت انا خدت بالى من الاول
كان العذاب مش هيطول ولا بالندم حسيت

انا ضاع كتير منى لكن دلوقت لازم افوق
واشيل من قلبى كلمة شوق ايه اللى يمنعنى
اهى فترة وتعدى ولو هتفوت عليا سنين
مسيرى هلاقى ناس تانين بنين ع وعد

احلام بيك افتكرت هحققها
وفى ليلة نمت مصدقها
وصحيت لقتها كلام
وياريت انا خدت بالى من الاول
كان العذاب مش هيطول ولا بالندم حسيت

أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام Egajwukf27fwa7jdqi5q

أغنية أنا هاجى ع نفسى لتامر عاشور من البومه حد بيحب حصريا على احلام الغرام Xfq8npx64h2nrwax1x4d

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا على ارض التميز احلام الغرام تامر عاشور و البومه حد بيحب..للتحميل المباشر
» حصريا على ماى دريمز.أغنية متكلمنيش - تامر عاشور - 224Kbps - Matkalmnesh
» حصريا على منتديات احلام الغرام لو خدت باند وعايز تفكه ادخل هنا من غير ما تفكر..!!
» حصريا وعلى ارض الابداع احلام الغرام فيلم حسن ومرقص نسخه Near DVD بروابط مباشره
» حصريا على ارض الابداع احلام الغرام جميع البومات Enrique Iglesias الاسبانيه والانجليزيه